Afgelopen vrijdag stond bij Vos Transport alles even in het teken van gezelligheid en waardering. Onder tropische omstandigheden kregen onze collega’s een smakelijke verrassing voorgeschoteld: de frietkar kwam langs voor een hapje en een drankje.

Samen genieten van een jaarlijkse traditie
Met temperaturen die volop aan de zomer doen denken, was het een mooi moment om even stil te staan bij de inzet van onze medewerkers. Chauffeurs, warehousemedewerkers en collega’s op kantoor konden genieten van verse friet en een snack. Het is een jaarlijkse traditie om op deze manier samen de vakantieperiode in te luiden.


Waardering voor ieders inzet
Bij Vos Transport weten we dat onze dienstverlening iedere dag draait om de inzet van mensen. Daarom vinden we het belangrijk om regelmatig iets extra’s te doen voor onze collega’s. Zo ook de frietkar die één keer per jaar ons terrein op komt rijden. Om de krachtige zon het hoofd te bieden hadden we de tafels maar even binnen in de bedrijfshal gezet.
Op naar een mooie zomer
Voor velen is de zomervakantie inmiddels in zicht. Met deze traktatie hebben we alvast een klein voorproefje genomen op de vakantieperiode. We wensen alle collega’s een mooie zomer toe en bedanken iedereen voor de inzet, betrokkenheid en het teamwork van de afgelopen maanden.
Samen zorgen we er iedere dag weer voor dat onze klanten op ons kunnen rekenen.


